استنى شوي...وادخل للإعلان لأنه هاي فرصتك النادرة والحقيقية

موقع ألبرج
تاريخ النشر 9 اشهر

استنى شوي...وادخل للإعلان لأنه هاي فرصتك النادرة والحقيقية🎯 تكون شريك/ة🤝 في ستارأب تابع لشركة "مولتيكول" مهني ومع إمكانية ربح مستقبلي💰💰💰 ويفيد المجتمع...اقرأ المادة المرفقة باللغة العبرية واضغط على الرابطة👇👇👇👇👇👇👇👇👇👈https://www.facebook.com/100077691459817/posts/237251528874561/?mibextid=Nif5oz

שמים סוף לנהיגה בשכרות!

חברת מולטיקול פיתחה מערכת בינה מלאכותית אשר יודעת לזהות בני אדם באמצעות שיחה קצרה מולם, ואף לדעת אם הם עייפים או שיכורים. 

המערכת יודעת גם לזהות אם מדובר בדיפ-פייק ובכך למנוע הונאות או התחזות לאדם כלשהו.

חברת מולטיקול זכתה בתחרות סטרטאפים יוקרתית של יונדאי ושואפת להטמיע את הטכנולוגיה שלה ברכבים בעתיד. בכך המערכת של מולטיקול תוכל למנוע את האופציה שנהגים ינהגו שיכורים ברכב, או להגביל מהירות בעת עייפות. 

בנוסף, קיבלה חברת מולטיקול מענק מהרשות לחדשנות להמשך הפיתוח של הטכנולוגיה שלה והטמעתה.

הנזק מהונאות פיננסיות בבנקים, בחברות ובארגונים גדולים מגיע לסכומים אסטרונומיים. עם התקדמות הטכנולוגיות של בינה מלאכותות, לפורצים יש המון דרכים חדשות לעבוד על מערכות האבטחה. המערכת של מולטיקול היא אחת התשובות לבעיית ההונאות מפני שהיא יכולה להקטין משמעותית את היכולת לבצע אותן.

באמצעות השקעה בחברת מולטיקול, לא רק שתוכלו ליהנות מרווחים במידה ונגיע להצלחה שהחברה מתכננת, אלא שאתם תשקיעו בחברה שהופכת את העולם שלנו להרבה יותר טוב ובטוח, בין היתר, על הכביש.

רוצים לשמוע עוד על החדשנות של החברה והזדמנות ההשקעה בה?

כנסו עכשיו לקישור המצורף לפוסט >>

https://www.facebook.com/100077691459817/posts/237251528874561/?mibextid=Nif5oz

استنى شوي...وادخل للإعلان لأنه هاي فرصتك النادرة والحقيقية

استفتاء ألبرج

هل تراقب ما يحدث بالنسبة للمجال القضائي في البلاد والحفاظ على الديموقراطية؟
مجموع المصوتين : 20